Stop guessing. Start asking.

Nyelv English

Virtuális valóság? Végre mindenkinek valóság!

2016.07.14

Magyarországra is megérkezett a tizennégyszeres díjazott Alcatel IDOL 4 készülékcsalád, melyhez a gyártó alapból egy VR szemüveget és ehhez illő virtuális valóság élményt is biztosít. Az Alcatel Magyarország és a KutatóCentrum közös friss hazai kutatása szerint a Z generáció VR szemüveget kipróbáló tagjainak döntő többségének még nincs valódi felhasználói élménye, azonban szívesen elmélyülnének a virtuális valóság világában.

bővebben »

Az Instagram, a Pinterest és a Viber tudott nőni

2016.07.13

A tavalyi évhez képest az Instagram, a Pinterest és a Viber tudott még több regisztráltat toborozni, az Instagram esetében a tagokon belül az oldalt látogató felhasználók aránya is nőtt – derült ki a KutatóCentrum Social Media Report 2016 kutatásából. Nem tudott nőni a Microsoft által felvásárolt LinkedIn, a diplomások számára ugyanakkor még mindig ez az egyik legvonzóbb felület. A felmérés arra is rámutatott, hogy ma már minden negyedik felhasználó gyakrabban jelentkezik be a közösségi terek valamelyikére mobilról, mint asztali számítógépről.

bővebben »

Nyomtatva vagy e-mailen is jöhetnek a reklámüzenetek

2016.05.30

A fogyasztók többsége hasznosnak találja a reklámcélú megkereséseket, leginkább a szórólapos és e-mailes ajánlatokat kedvelik – derült ki a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség megbízásából a KutatóCentrum által készített kutatásból. A DM Szenzor névre keresztelt, idén először lakossági véleményeket is vizsgáló felmérés szerint szórólap hatására a megkeresettek több mint kétharmada, míg elektronikus reklámüzenet nyomán a címzettek több mint fele vásárolt már legalább egy alkalommal.

bővebben »

A vizualitás egyre fontosabb a közösségi térben

2015.10.14

Átrendeződni látszik a közösségi média világa, ugyan továbbra is a Facebook vezet, azonban a vizualitásra építő oldalak egyre nagyobb teret nyernek – derült ki a KutatóCentrum legfrissebb Web2.0 Reportjából. A legaktívabb a Facebook közönsége, a legpasszívabbak a Twitter felhasználók. A legidősebb közönsége a Google+-nak van, míg az Instagram, Viber és Snapchat egyértelműen a fiatalok közege.

bővebben »

Hódít az online szállásfoglalás

2015.07.08

Az internetezők szállást is egyre inkább online foglalnak: míg a netes ügyintézés nőtt, a hagyományos módon szállást foglalók aránya jelentősen visszaesett az elmúlt egy évben – derült ki a KutatóCentrum legfrissebb E-Shopping Reportjából. Az átutalással történő rendelés és a kuponoldalak népszerűsége megkopni látszik.

bővebben »




Szeretné hallatni hangját?
Értékes ajándékokat nyerne?

Csatlakozzon kutatási panelünkhöz!
Megalapozott döntéseket szeretne?


Válasszon kutatási megoldásaink közül!
Megbízható partnert
keres online adatfel-
vételhez?

Legyen a partnerünk!
Ügyfélkapu

Attention!

This content is only available in Hungarian
vezetéknév:
keresztnév:
e-mail cím:

cégnév:

telefon:

captcha

 

Ahogy a felhasználói élmény fokozása érdekében majdnem minden weboldal, jelen oldalunk esetében mi is használunk sütiket (cookie) látogatóink tökéletesebb kiszolgálására! További információ: itt.

értem