Stop guessing. Start asking.

Nyelv English

A villámkutatás lehet az új kommunikációs fegyver


2012.05.09


Többek között a kommunikációs szakemberek és a kkv-k számára kínál hatékony kutatási megoldást a KutatóCentrum új szolgáltatása, a Villámkutatás. A módszer segítségével néhány nap alatt, mérsékelt büdzséből juthatnak megbízható információkhoz a PR-osok és marketingesek.

Villámkutatás néven új online piackutatási szolgáltatást vezetett be a KutatóCentrum: a két kérdésből álló felmérés eredményei az adatfelvételtől számítva akár 2 munkanapon belül rendelkezésre állnak, általánosíthatók az internetezőkre vagy témától függően akár a teljes lakosságra is.
A megoldást hatékonyan alkalmazhatják többek között a kommunikációs szakemberek, akik számára a gyorsaság jelentheti a legfőbb előnyt: az aktuális témák kapcsán is rendkívül rövid idő alatt érhetnek el piaci információkat. „Több ügynökségi- és médiapartnerünk kérésére végeztünk már hasonló gyorsfelméréseket, és az eredmények nagyon meggyőzőek: a tapasztalatok szerint egy kutatási adatokkal megtámogatott kommunikációs anyag akár háromszoros megjelenésszámot is eredményezhet – mondta el Barcza Enikő, a KutatóCentrum vezetője. – Tulajdonképpen ezek a sikeres projektek hívták életre az új termékünket.”

Az omnibuszkutatásokat is kiválthatja

A szolgáltatás elsősorban olyan cégeknek lett kifejlesztve, amelyek eddig nem tudták kiaknázni a piackutatás előnyeit a nagy időigény, vagy a magas költségek miatt. Emellett a nagyvállalatok esetében is gyakran előfordul, hogy éppen nincs idő vagy lehetőség egy omnibuszkutatásban való részvételre. Az ilyen esetekben remekül használható az új megoldás: a Villámkutatás keretein belül költséghatékony módon, de önállóan is kutathatják az őket érdeklő kérdéseket.
A módszert elsősorban kommunikációs és PR célú kutatásokra alakította ki a KutatóCentrum, de alkalmazható attitűdök, motivációk és vélemények feltárására, célcsoport meghatározására is. A válaszok a kitöltők demográfiai jellemzőivel együtt kerülnek elemzésre, ennek köszönhetően lehetőség nyílik az adatok nem, korcsoportok, végzettség, településtípus és régió szerinti vizsgálatára is.

Kapcsolódó termékek:
Villámkutatás




vissza


Szeretné hallatni hangját?
Értékes ajándékokat nyerne?

Csatlakozzon kutatási panelünkhöz!
Megalapozott döntéseket szeretne?


Válasszon kutatási megoldásaink közül!
Megbízható partnert
keres online adatfel-
vételhez?

Legyen a partnerünk!
Ügyfélkapu

Attention!

This content is only available in Hungarian
vezetéknév:
keresztnév:
e-mail cím:

cégnév:

telefon:

captcha

 

Ahogy a felhasználói élmény fokozása érdekében majdnem minden weboldal, jelen oldalunk esetében mi is használunk sütiket (cookie) látogatóink tökéletesebb kiszolgálására! További információ: itt.

értem