Stop guessing. Start asking.

Nyelv English
2014.04.04
A közösségi média fogyasztók egyharmada mobilról és munka közben is bejelentkezik kedvenc felületére.  »
2014.03.19
Egyéves, országos edukációs kampányt indít a Magyar Fogorvosok Egyesülete (MFE), amelynek célja a magyar lakosság megfelelő és informatív tájékoztatása a körültekintő szájhigiéniával kapcsolatban.  »
2014.03.17
Tradicionális szemlélet jellemzi a magyar kis- és középvállalkozásokat a mindennapi irodai eszközök terén, így a nyomtatók használatánál is.  »
2014.03.14
Minden második ember szerint kimondottan romlott a közegészségügyi ellátás színvonala az elmúlt évben Magyarországon.  »
2014.01.28
A 2013-as év fordulópontot hozott a mobileszközök piacán: év végére a 18-59 éves internetezők több mint fele rendelkezett okostelefonnal.  »
2013.10.09
A sikerregények mellett még mindig a szépirodalom az egyik legnépszerűbb műfaj az olvasni szeretők körében.  »
2013.09.06
Egyre többen használják üzleti célra a közösségi oldalakat, többek között ennek köszönhető a LinkedIn és a Google+ előretörése - derült ki a KutatóCentum friss felméréséből.   »
2013.08.02
Bár továbbra is a Facebook a legnépszerűbb közösségi oldal, a korábbi évek látványos növekedése megtorpant – derült ki a KutatóCentrum júniusi felméréséből.  »
2013.05.10
Az internetes vásárlás egyre népszerűbb, köszönhetően annak, hogy lassan már nem telik el úgy év, hogy valamilyen történés ne bolygatná meg alapjaiban az elektronikus kereskedelmet.  »
2013.05.09
Bár a 18-64 évesek több mint kétharmada szerint fontos, hogy minimalizáljuk a papírfelhasználást, 70 százalékuk nyomtat otthon vagy az irodában.  »
2013.04.18
Idén is lezajlott a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség DM Szenzor elnevezésű ágazati kutatása, mely 2006 óta méri fel a direkt marketing szektor méretét, az egyes direkt marketing eszközök jelentőségét.  »
2013.04.10
Tudta, hogy tízből egy ember szerint ma már nem lehet elképzelni az életet tablet nélkül? Vagy hogy a tablet használók közel 40%-a diplomás? Tájékozódjon a KutatóCentrum Tablet Report inforgrafikájából!  »
2013.03.06
2013 második negyedévének elejére 300 ezer tablet tulajdonost prognosztizál a KutatóCentrum.  »
2013.01.08
Martin Oxley világított rá, hogy a kutatási szakmára is igaz Charles Darwin evolúciós szabálya: nem a legerősebbek vagy a legintelligensebbek maradnak talpon, hanem akik a leggyorsabban alkalmazkodnak a változásokhoz.  »
2012.10.17
A magyarok háromnegyede érzi úgy, hogy túl sok stressz hatása alatt él, ezen belül is elsősorban a nőket érinti ez a probléma – derült ki a KutatóCentrum felméréséből.  »
2012.10.15
Csekély szabálysértés miatt 60 napos bezárásra ítélték a budapesti Kaledonia skót pubot.  »
2012.09.25
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Tisztelt Vásárló néven fogyasztói programot indít az Origo-val közösen.  »
2012.08.21
A KutatóCentrum a CV&More multimédiás karrierportál megbízásából a napokban a mai álláskeresői attitűdöket vizsgálta.  »
2012.07.19
Tíz magyar internetezőből négy keres jelenleg is állást, és a munkával rendelkezők fele is várhatóan új munkahely után néz az elkövetkezendő 12 hónap során.  »
2012.06.13
Az internetezők leginkább a világhálón olvassák a híreket, de nyomtatott lapból is kétharmaduk tájékozódik legalább heti rendszerességgel.  »
2012.05.22
Lezárult a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség idei DM Szenzor ágazati kutatása, mely felméri a hazai direkt marketing szektor méretét és a direkt marketingben használt eszközök jelentőségét.  »
2012.05.09
Többek között a kommunikációs szakemberek és a kkv-k számára kínál hatékony kutatási megoldást a KutatóCentrum új szolgáltatása, a Villámkutatás.   »
2012.04.19
A szállásfoglalásra és a biztosításra ügyelünk, viszont az egészségmegőrzésre nem – röviden ennyiben összegezhetnénk a KutatóCentrum online villámkutatásának eredményeit, amelyet az utazási szokásokkal kapcsolatban végeztek.  »
2012.04.10
A tévénézőknek mindössze 30 százaléka szokta végigülni a reklámblokkot, elsősorban a nők és az idősebbek – derült ki a KutatóCentrum és a Marketing&Media közös felméréséből.  »
2012.02.21
Az e-mailezők naponta jellemzően 1-5 jóváhagyott reklámüzenetet kapnak, és ha figyelemfelkeltő a tárgy és érdekes a tartalom, szívesen elolvassák azokat – többek között ez derült ki a KutatóCentrum aktuális E-Mail Marketing R  »
2012.02.17
Mint a KutatóCentrum online kutatásából kiderült, a magyar nők imádnak sütni: az online kutatás több mint 2000 válaszadója kisebb-nagyobb rendszerességgel süt!  »
2012.02.15
A dohányzással kapcsolatos, 2012. január elsejétől életbe lépett szigorítások nagy vihart kavartak az év elején.  »
2012.01.24
A rendszeresen e-mailező 18-24 évesek egyharmada használja levelezésre a mobiltelefonját – többek között ez derült ki a KutatóCentrum legfrissebb E-Mail User Reportjából.  »
2012.01.09
Az újságírók 93 százaléka szokott plusz információt gyűjteni a sajtóközleményekhez.  »
2012.01.03
Az emberek nagy többsége tart az influenza anyagi következményeitől, ennek ellenére nagyon kevesen oltatják be magukat.  »
2011.12.20
A magyarok kétharmada nem tervezi, hogy beoltatja magát influenza ellen az idén, hiszen bármennyire komoly megbetegedésnek is tartják a fertőzést, oltás helyett más módszerekkel védekeznének.  »
2011.12.14
A legtöbben úgy gondolják, hogy a családdal való együttlét a karácsony lényege, csupán a lakosság egytizede szerint szól a túlzott pénzköltésről.  »
2011.12.08
Az idei karácsony alkalmával a szépségápolási és egészséggel kapcsolatos ajándékok lesznek a leggyakoribbak, derült ki a Depo.hu árösszehasonlító oldal megbízásából készült villámkutatásból.  »
2011.12.01
Számos előnyének ellenére, az online kutatási módszereknek is vannak buktatói, amiket ismernünk kell ahhoz, hogy a legtöbbet hozzuk ki a munkánkból.  »
2011.11.23
Még mindig sokan használnak asztali számítógépeket, de a jövőben előtérbe kerülnek a mobilabb eszközök. A táblagépek azonban egyelőre keveseket hoznak lázba – többek között ezek derültek ki a KutatóCentrum Tablet Reportjából.  »
2011.10.26
A legtöbb újságíró a sajtóközleményben szereplő cég alapján dönti el, hogy megnéz-e egy anyagot, ugyanakkor a közlésnél már a hírérték és a szakterülethez való kapcsolódás a döntő.  »
2011.10.18
A bankkártyás fizetést szívesebben választjuk személyes vásárlások alkalmával, mint online vásárlás esetén. Elsősorban a kisebb városokban vagy községben élők kerülik ezt a fizetési módot az e-boltokban.   »
2011.09.29
2010 második felében Magyarországon is megjelentek azok az új értékesítési filozófiát megvalósító oldalak, amelyek nyugaton már jelentősen felforgatták az online kereskedelem piacát.  »
2011.09.20
Az elektronikai termékek fogynak a legjobban az online piacon, a kategórián belül a telefonok és a PDA-k a legnépszerűbbek – derült ki a KutatóCentrum E-Shopping Electronics Reportjából.  »
2011.09.08
Az emberek 30 százalékának van okostelefonja, és 28 százaléka tervezi, hogy fél éven belül beszerez egy ilyen készüléket – derült ki a KutatóCentrum Smartphone Reportjából.  »
2011.09.01
Az online piac bővülésének ütemét is meghaladta a napi fogyasztási cikkek e-kereskedelmének növekedése, annak ellenére, hogy egyedül a kozmetikumok és piperék kategóriája erősödött 2010-hez képest – derült ki kutatásunkból.   »
2011.08.30
A hagyományos mobiltelefonok, az okostelefonok, a számítógépek, a tabletek, a játékkonzolok és a hordozható zenelejátszók használatát vizsgálja a KutatóCentrum a tervek szerint mostantól évente megjelenő E-Tech Reportban.   »
2011.08.16
Nem egészségtudatosan vásárolnak a magyarok, mégis eredményes lehet a „hamburgeradó” bevezetése az egészségtelen élelmiszerek visszaszorításában – derül ki a KutatóCentrum és a Marketing&Media közös felméréséből.  »
2011.07.05
Nem csökkent a nyaralási kedv a tavalyi évhez képest: a KutatóCentrum és a Marketing&Media közös felmérése szerint a 18-64 évesek háromnegyede tervez valamilyen pihenést.  »
2011.05.31
A 18-64 éves magyarok 45 százaléka érez terrorfenyegetettséget hazánkban. Oszama Bin Laden halála a többség szerint nem csökkentette ezt a veszélyt, az afganisztáni jelenlétünk ugyanakkor növeli a fenyegetettséget.   »
2011.05.12
Hatékony elérést biztosítanak az e-mail alapú marketing eszközök, derült ki a KutatóCentrum felméréséből. Az e-mailezők 88 százaléka elolvassa az érdekes tárgyú reklámleveleket, 98 százaléka pedig fel szokott iratkozni.   »
2011.05.03
A 18-64 évesek több mint 90 százaléka nem ítéli el hazánkban az illegális zeneletöltést, elsősorban azért, mert a legális zenéket túl drágának találja – derült ki a KutatóCentrum és a Marketing&Media közös felméréséből.   »
2011.04.20
A 18-64 évesek leggyakrabban asztali gépen vagy laptopon e-maileznek, de már a mobiltelefonokat is egyre többen használják erre a célra, valamint előnyben részesítik a böngészőket a szoftveres megoldásokkal szemben.   »
2011.03.30
A férfiakhoz képest több nő használ fájdalomcsillapítót, ugyanakkor a gyakori kenőcshasználók közt már a férfiak vannak többségben – mutatott rá a KutatóCentrum és HáziPatika.com közös felmérése.   »
2011.03.18
Annak ellenére, hogy az utakon közlekedő gépkocsik többsége elmúlt már 8 éves, alacsony az autóvásárlási kedv – mutatott rá a KutatóCentrum és a Marketing&Media közös felmérése.  »
2011.03.09
A 18-64 éves, legalább egy közösségi oldalon jelen lévő internetezők több mint fele naponta használja az ilyen jellegű oldalak egyikét. Az iWiW-en és a Facebookon a nők, míg a MySpace-en és a Twitteren a férfiak aktívabbak.  »
2011.02.17
A magyar munkavállalók kétharmada ugyan nem tervezi a váltást, mégsem minden területen elégedettek a jelenlegi munkahelyükkel – mutatott rá a KutatóCentrum és a MASMI Hungary Piackutató Intézet közös felmérése.   »
2011.02.08
A magyarok szerint a nyelvtanulás elsősorban a karrierépítéshez kell, míg a második helyre az általános beszéd-, és az üzleti kommunikáció fejlesztése került, derült ki a KutatóCentrum és a Berlitz nyelviskola felméréséből.  »
2011.01.25
Második alkalommal veszi górcső alá a fájdalomcsillapítók piacát a KutatóCentrum és a Házipatika.com. A felmérés megismétlésének köszönhetően a gyártók a márkaismertség és -használat változásait is nyomon követhetik.  »
2011.01.04
A magyar diákok a csehekhez képest fontosabbnak tartják a kapcsolati tőke meglétét, ugyanakkor azzal mindkét országban egyetértenek, hogy az egyetemi tanulmányi eredmények kevéssé számítanak az elhelyezkedéskor.  »
2010.12.15
Bár szerényebb ajándékok kerülnek a fa alá, idén sem marad el a karácsony: a legtöbben kevesebb, mint 30 ezer forintot szánnak ajándékvásárlásra, a legnagyobb tolongásra a hipermarkatekben és outletekben lehet számítani.  »
2010.11.30
A KutatóCentrum ismét elkészíti hiánypótló iparági felmérését, az E-Mail Marketing Reportot, így a trendekről is képet kaphatnak a piac szereplői. A kutatás a Direkt Marketing Szövetség szakmai támogatásával készült.  »
2010.10.29
A vörösiszap-katasztrófa eddig szinte soha nem látott mértékben összekovácsolta a magyar lakosságot: a károsultak megsegítésére már több mint másfél milliárd forint gyűlt össze, emellett rengeteg tárgyi adomány is érkezett.  »
2010.10.15
Tudatosan választanak a magyar borfogyasztók: vásárláskor a szőlőfajta és a pincészet játsszák a legfontosabb szerepet, míg a csomagolásra csak kevesen figyelnek.  »
2010.09.07
A 18-64 évesek többsége szerint kevesebb, mint 10 000 forintba kellene kerülnie az iskolakezdésnek, de egy első osztályos beíratása ennek többszörösére is rúghat.  »
2010.08.09
Bár a felnőtt lakosság 60%-a szerint sokan túlzásba esnek a klímahasználat során, mégis 63% választja a hűsölés ezen formáját. A nők jobban aggódnak az egészségre káros hatás miatt, a férfiak gyakrabban légkondicionálnak.  »
2010.07.05
A 18-64 évesek kétharmada tervez idén nyaralást, bár a fiatalok csupán néhány napot szánnak egy-egy utazásra - többek között ez derült ki a KutatóCentrum és a Marketing&Media közös felméréséből.  »
2010.06.24
Egymásnak gyakran ellentmondó információk alapján döntenek a magyar kismamák, ráadásul sok tévhit kering a várandósság alatti táplálkozás és a babatáplálás mikéntjéről.  »
2010.06.07
A foci-világbajnokságot a férfiak mellett a nők többsége is szeretné nyomon követni. Sokan kevesebbet alszanak vagy dolgoznak majd, néhányan pedig még a szabadságukat is a vb-hez igazítják.  »
2010.05.04
Idén a fesztiváloké a főszerep, hiszen 2010 hivatalosan is a Fesztiválok Éve. Ennek alkalmából azt vizsgáltuk, hogy melyek a legnépszerűbb fesztiváltípusok, és a különböző rendezvények milyen közönséget vonzanak.  »
2010.04.27
Az iWiW 2002-es megjelenése óta a közösségi oldalak gyors karriert futottak be hazánkban. A twitterezők és a MySpace tagok a legnagyobb közösségi média fogyasztók.  »
2010.04.09
Az elmúlt 5 évben jelentősen átalakultak a 18-64 évesek tévénézési szokásai. Egyedül az ismeretterjesztő csatornákra kapcsolunk át többször, míg a zenecsatornák előtt sokkal kevesebb időt töltünk.  »
2010.03.29
A 18-64 évesek 75%-a használ valamilyen fájdalomcsillapítót, a mellékhatásokról viszont sokan nem tájékozódnak. A KutatóCentrum és a HáziPatika.com közös kutatása a fájdalomcsillapítók használati szokásait mérte fel.  »
2010.03.11
Nem mindig a biztonság az első a magyar autósok számára. Több mint háromnegyedük ugyan az évszaknak megfelelő gumiabroncsot használ, 39 százalék viszont csak akkor vásárol új gumikat, ha az már elkerülhetetlen.   »
2010.02.08
Két hónappal a Danubius és a Sláger Rádió megszűnése után a magyar rádióhallgatók nagy része továbbra is visszasírja a régi adókat. A 18-64 évesek kétharmada hiányolja valamelyik csatornát, míg a Juventusnak jót tett a változás.   »
Szeretné hallatni hangját?
Értékes ajándékokat nyerne?

Csatlakozzon kutatási panelünkhöz!
Megalapozott döntéseket szeretne?


Válasszon kutatási megoldásaink közül!
Megbízható partnert
keres online adatfel-
vételhez?

Legyen a partnerünk!
Ügyfélkapu

Attention!

This content is only available in Hungarian
vezetéknév:
keresztnév:
e-mail cím:

cégnév:

telefon:

captcha