Stop guessing. Start asking.

Nyelv English

Cégtörténet

A KutatóCentrum Magyarország egyik vezető online piackutató cége és online adatfelvételi szolgáltatója. Megalakulásunk óta fő célunk, hogy a hazai és külföldi piackutató cégek, valamint a nagyvállalatok stratégiai partnereként a lehető legszélesebb körben elérhetővé tegyük az online adatfelvételt, mint kutatási módszert, emellett megbízható, hiteles kutatási adatokkal segítsük megbízóink üzleti döntéshozatalát.

A magyar internetes piac egyik vezető megoldásszállítója, a Hírek Média égisze alatt 2003 óta foglalkozunk online kutatásokkal és adatfelvétellel, 2011-től pedig bővülő szakmai csapattal, önálló cégként végezzük tevékenységünket.

Technikai hátterünk alapját saját fejlesztésű rendszer biztosítja, melyet kifejezetten az online piackutatásnál felmerülő igényeknek megfelelően folyamatosan fejlesztünk.

Online piackutatásainkhoz kizárólag kutatási célra épült, jelenleg több mint 165 000 főből álló adatbázis áll rendelkezésünkre.

A KutatóCentrum életének főbb állomásai:

  • 2003: A Hírek Média berkein belül szakembereink 2003 óta végeznek rendszeresen online adatfelvételt külföldi megbízók részére.
  • 2007. január: A KutatóCentrum a Hírek Médián belül önálló üzletággá szerveződik, mellyel párhuzamosan arculatunk is megújul.
  • 2007. március: Belépünk az egyik legismertebb piac- és közvélemény-kutató cégeket tömörítő szakmai szervezetbe, az ESOMAR-ba (European Society for Opinion and Market Research). A tagság a magas színvonalú kutatások iránti elkötelezettségünket fejezi ki.
  • 2008. január: Kimagasló évet zártunk: a 2007-es árbevételünk a megelőző évhez képest mintegy két és félszeresére nőtt.
  • 2008. február: Elkészül az első álláspiaci riport, amely az internetes álláskeresési szokásokat, valamint az ahhoz kapcsolódó attitűdöket vizsgálja.
  • 2008. március: E-Shopping Report néven bevezetjük első márkázott kutatásunkat, mely a hagyományos és online vásárlási szokások közötti kapcsolatokat, valamint az online vásárlással szembeni attitűdöket vizsgálja.
  • 2008. április: Elindul a Monddmeg.hu véleményformáló közösségi oldal. Az így létrejött válaszadói bázison a KutatóCentrum gyorsan, néhány nap alatt, alacsony költségvetésből bonyolít le néhány kérdésből álló villámkutatásokat.
  • 2008. szeptember: Munkánk szakmai elismeréseként felvételt nyerünk a Piackutatók Magyarországi Szövetségébe (PMSz). A csatlakozástól cégünk elsősorban a szakmai fórumokon való aktívabb részvétel lehetőségét, míg a PMSz az online kutatási terület erősödését várja.
  • 2008. december: Első alkalommal végezzük el a magyar háztartások internethasználati szokásait vizsgáló, évente megismételt kutatásunkat, melyben szakmai partnerünk a MASMI Hungary Piackutató Intézet. Szintén ebben a hónapban indul a gumiabroncs használati és vásárlási szokásokat vizsgáló kutatássorozatunk.
  • 2008. december: Online piackutatási panelünk 75 ezer fősre bővül, emellett a minőségi adatok biztosítása érdekében folyamatos fejlesztéseket végzünk.
  • 2009. szeptember: E-Mail Marketing Report néven a Direkt Marketing Szövetség támogatásával hiánypótló felmérést indítunk. A hazai piacon egyedülálló kutatás az internetezők általános e-mail használati szokásai mellett többek között a jóváhagyott reklámüzenetek olvasási szokásait is vizsgálja.
  • 2010. január: A HáziPatika.com-mal közösen egészségügyi kutatássorozatot indítunk. Az együttműködés keretében első közös online piackutatásunk a fájdalomcsillapítók hazai piacát vizsgálja.
  • 2010. január: Együttműködést kezdünk a Marketing&Media szaklappal, melynek keretében havonta egy közös felmérést készítünk a közvéleményt foglalkoztató aktualitásokról.
  • 2010. november: Online piackutatási panelünk nagysága átlépi a 115 ezer főt. Ezzel párhuzamosan több fejlesztésünk is elkészül, ami az adatbiztonságon túl a válaszadói élmény növelését is segíti.
  • 2011. január: A KutatóCentrum önálló céggé szerveződik, melyet arculatváltás és a honlap megújulása kísér.

Szeretné hallatni hangját?
Értékes ajándékokat nyerne?

Csatlakozzon kutatási panelünkhöz!
Megalapozott döntéseket szeretne?


Válasszon kutatási megoldásaink közül!
Megbízható partnert
keres online adatfel-
vételhez?

Legyen a partnerünk!
Ügyfélkapu

Attention!

This content is only available in Hungarian
vezetéknév:
keresztnév:
e-mail cím:

cégnév:

telefon:

captcha

 

Ahogy a felhasználói élmény fokozása érdekében majdnem minden weboldal, jelen oldalunk esetében mi is használunk sütiket (cookie) látogatóink tökéletesebb kiszolgálására! További információ: itt.

értem