Stop guessing. Start asking.

Nyelv English

Web 2.0 Report 2014

2014.04.02

Aki közösségi oldalakra regisztrál, annak a Facebook és az Iwiw nem ismeretlenek. A Twitter, a Google+ és a MyVIP szintén széles körben ismertek, a megkérdezettek több mint 80%-a hallott már róluk. A vizsgált oldalak közül a Pinterstet ismerik a legkevesebben, csupán minden harmadik válaszadó hallott e fényképmegosztóról. bővebben »

Web 2.0 Report 2013

2013.08.02

Hazánkban az elmúlt években átrendeződtek az „erőviszonyok” a közösségi portálok háza táján. Az Iwiw kezdeti sikerét a Facebook szinte elsöpörte az elmúlt két-három évben. Ma már – főleg a fiatalabb korosztályra- jellemző, hogy szinte egész nap jelen vagyunk a Facebookon, melyet az okostelefonok egyre szélesebb körben való elterjedése is segít. bővebben »

E-Shopping Report 2012

2013.05.10

Rohamosan bővül az online vásárlók aránya
Az E-Shopping Index 2012-ben 81%, mely azok arányát mutatja az aktív internetezőkön belül, akik már kipróbálták az online vásárlást, és az elmúlt egy évben is vásároltak valamilyen terméket vagy szolgáltatást az interneten keresztül - többek között ez derült ki a KutatóCentrum 2012 -es E-Shopping Reportjából. bővebben »

E-Mail Marketing Report 2012

2012.01.13

E-mail használati szokások és attitűdök Magyarországon
Az E-Mail Marketing Index 2012-ben 69%, mely azok arányát mutatja az aktív internetezőkön belül, akik rendelkeznek e-mail címmel, emellett rendszeresen kapnak jóváhagyott elektronikus reklámüzeneteket, és nem zárkóznak el attól, hogy meg is nyissák, el is olvassák ezeket az üzeneteket - többek között ez derült ki a KutatóCentrum 2012 -es E-Mail Marketing Reportjából. bővebben »

E-Mail User Report 2012

2012.01.13

E-mail használati szokások és attitűdök Magyarországon
Egyre inkább nő a szakadék a levelezéshez használt programok között. Míg 2009 végén még az e-mailezők 44 százaléka nyilatkozott úgy, hogy leggyakrabban szoftveres levelező programot használt fő e-mail címéhez, addig idén ez az arány 35 százalékra csökkent - derült ki a KutatóCentrum 2012 -es E-Mail User Reportjából. bővebben »




Szeretné hallatni hangját?
Értékes ajándékokat nyerne?

Csatlakozzon kutatási panelünkhöz!
Megalapozott döntéseket szeretne?


Válasszon kutatási megoldásaink közül!
Megbízható partnert
keres online adatfel-
vételhez?

Legyen a partnerünk!
Ügyfélkapu

Attention!

This content is only available in Hungarian
vezetéknév:
keresztnév:
e-mail cím:

cégnév:

telefon:

captcha