Stop guessing. Start asking.

Nyelv English

Villámkutatás

Villámkutatás

A Villámkutatás egy online piackutatási szolgáltatás, amely a KutatóCentrum monddmeg.hu véleménykifejtő oldalára épül. Keretein belül pár nap alatt választ kaphat kérdéseire, így lehetősége nyílik naprakész, jól felhasználható adatokat, friss információkat szerezni egy klasszikus piackutatási projekt árának töredékéért. Az adatok kiválóan használhatók kommunikációs célokra is.
További részletek »


Tablet Report

Tablet Report

A Tablet Report a KutatóCentrum éves tracking elemzése, ami vizsgálja a hazai internetezők körében a PC, laptop, notebook, netbook és tablet használatának gyakoriságát, a rajtuk végzett tevékenységeket, a preferált márkahasználatot, a vásárlási terveket, az eszközök iránti attitűdöt, valamint a kereszthasználatot átfogó képet nyújtva az eszközök magyarországi penetrációjáról.
További részletek »


Smartphone Report

Smartphone Report

A Smartphone Report a KutatóCentrum éves tracking elemzése, ami vizsgálja a hazai internetezők okostelefon és hagyományos mobiltelefon használatának gyakoriságát, a rajtuk végzett tevékenységeket, a preferált márkahasználatot, a vásárlási terveket, az eszközök iránti attitűdöt, valamint a kereszthasználatot átfogó képet nyújtva a magyarországi mobiltelefon penetrációról.
További részletek »


E-Shopping Report

E-Shopping Report

Az E-Shopping Report a KutatóCentrum éves tracking elemzése, ami a hazai internetezők online vásárlási szokásait vizsgálja, átfogó képet nyújtva a magyarországi online kereskedelemről. Az elemzés segítségével nyomon követhetjük a gyakori internethasználók vásárlási attitűdjének változásait és mérhetjük az internet vásárlásban betöltött szerepének alakulását.
További részletek »


E-Shopping FMCG Report

E-Shopping FMCG Report

Évente készülő tracking felmérésünk célja, hogy képet adjon a napi fogyasztási cikkek magyarországi elektronikus kereskedelméről. Az elemzés segítségével nyomon követhetjük a gyakori internethasználók szokásait a napi fogyasztási cikkek online kereskedelmére fókuszálva.
További részletek »


E-Shopping Electronics Report

E-Shopping Electronics Report

Az E-Shopping Electronics Report a KutatóCentrum éves tracking elemzése, amely a hazai internetezők körében vizsgálja a műszaki cikkek online vásárlási szokásait. Az elemzésből megtudhatjuk, hogy kik és milyen elektronikai termékeket vásárolnak, illetve hogy melyek a legnépszerűbb műszaki cikkekkel foglalkozó webáruházak és árösszehasonlító oldalak.
További részletek »


E-Mail User Report

E-Mail User Report

Az E-Mail User Report a KutatóCentrum éves tracking elemzése, ami a magyarországi aktív internetezők e-mail használatát vizsgálva átfogó képet nyújt a hazai elektronikus levelezési szokásokról. Mivel a kutatást évente megismételjük, ezért az elektronikus levelezési szokások változásai is nyomon követhetők.
További részletek »


E-Mail Marketing Report

E-Mail Marketing Report

Az E-Mail Marketing Report a KutatóCentrum éves tracking elemzése, ami a magyarországi aktív internetezők jóváhagyott és kéretlen reklámüzenetekkel kapcsolatos attitűdjeit, valamint az online nyereményjátékokban való részvételi hajlandóságát vizsgálja. Mivel a kutatást évente megismételjük, ezért a reklámüzenetekkel kapcsolatos attitűdök változásai is nyomon követhetők.
További részletek »


Free-Mail User Report

Free-Mail User Report

A Free-Mail User Report a KutatóCentrum éves tracking elemzése, ami a magyarországi aktív internetezők ingyenes levelező használati szokásait vizsgálja.
További részletek »


Painkiller Report

Painkiller Report

Évente készülő tracking elemzésünk célja, hogy képet adjon a Magyarországon vény nélkül kapható fájdalomcsillapítók piacáról. A felmérés segítségével nyomon követhetjük a márkaismertség és -használat változásait az egyes fogyasztói csoportokban, valamint a fogyasztók fájdalomtípustól függő márkaválasztási preferenciáit.
További részletek »


Tyre Report

Tyre Report

A Tyre Report a KutatóCentrum éves tracking elemzése, amely a magyarországi internetes gumiabroncspiacot vizsgálja. Vizsgálja a hazai, autóval rendelkező, internetező lakosság gumiabroncs-használati és -vásárlási szokásait, valamint az ezzel kapcsolatos attitűdjüket. A Tyre Report segítségével nyomon követhetjük a márkaismertség és -használat változásait, valamint az internet gumiabroncs-vásárlási folyamatban betöltött szerepének alakulását is.
További részletek »


E-JobSearch Report

E-JobSearch Report

A felmérés a lakosság álláskeresési szokásait vizsgálva átfogó képet nyújt a keresés során használt csatornákról és módszerekről, valamint felméri az álláskeresésben segítséget nyújtó vállalkozások - így a fejvadász- és munkaerő-közvetítő cégek - ismertségét és megítélését.
További részletek »


Szeretné hallatni hangját?
Értékes ajándékokat nyerne?

Csatlakozzon kutatási panelünkhöz!
Megalapozott döntéseket szeretne?


Válasszon kutatási megoldásaink közül!
Megbízható partnert
keres online adatfel-
vételhez?

Legyen a partnerünk!
Ügyfélkapu

Attention!

This content is only available in Hungarian
vezetéknév:
keresztnév:
e-mail cím:

cégnév:

telefon:

captcha

 

Ahogy a felhasználói élmény fokozása érdekében majdnem minden weboldal, jelen oldalunk esetében mi is használunk sütiket (cookie) látogatóink tökéletesebb kiszolgálására! További információ: itt.

értem